feedburner
Enter your email address:


feedburner count

گله از هموطنان ایرانی

Category :

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز و هموطنان بزگوار ایرانی


در طی حدودا 5 ماهی که با این وبلاگ در خدمت شما عزیزان هستم به طور میانگین روزی 1500 بازدید کننده داشتیم که بیشترین بازدید کننده 3100 نفر و کمترین هم 500 نفر بوده است و در کل از سایت حدود 148000 نفر بازدید کرده اند که حدود 15 درصد آنان از ایران بوده اند یعنی 22000 نفر !!! اما متاسفانه هموطنان کم لطفی میکنند و نظرات ثبت شده کمی دارند ... والله به خدا این وبلاگ سودی برای من نداره که هیچ ضرر هم داره و اینترنتم مصرف میشه ولی این کارو دوست دارم اما نظرات شما دوستان میتونه در پیشرفت این وبلاگ به ما کمک کنه و پیشرفت این وبلاگ هم به نفع شماست و برنامه های بهتری میتونید دریافت کنید ... ما جدیدا به طور موقت استایل وبلاگ رو تغییر دادیم و در حال نوشتن استایل زیبا و سبکی هستیم اما هیچکدام از هموطنان هیچ عکس العملی نشان نداده اند اما بالعکس دوستان اجنبی از طریق ایمیل نظراتشونو گفتند و من به آنها اعلام کردم که نظراتشونو از طریق چت باکس بگویند.

خواهشمندم که نظرات خود را در مورد هر پست یا کل وبلاگ و شکل وبلاگ و هر چی که به نظرتون میرسه بگین که باعث دلگرمی من خواهد شد

با تشکر