feedburner
Enter your email address:


feedburner count

مترجم متن پدیده 8

Category :

English-Persian Text Translator

نام مترجم پدیده را کمابیش همه شنیده اند ولی آنچه تاکنون دیده و شنیده اید فقط بر روی ویندوز 98 و مخصوصاً پارسا 99 قابل نصب بود این نسخه که در اینجا میبینید قابلیت نصب بر روی ویندوز ایکس پی را نیز دارا میباشد!
مترجم پديده متن انگليسي را به فارسي ترجمه مي‌كند. ترجمه به صورت لغت به لغت نيست و نمي‌بايست آن‌ را با نرم افزارهاي حاوي فرهنگ انگليسي به فارسي، فرهنگ‌هاي الكترونيكي و يا مترجم‌هاي جيبي اشتباه گرفت. يك ميليون لغت، اصطلاح و عبارت انگليسي براي متون غير تخصصي و 350 هزار اصطلاح،‌ لغت و عبارت انگليسي در زمينه‌هاي مختلف تخصصي،تشكيل دهنده بانك اطلاعاتي مترجم پديده است. اين بانك عظيم اطلاعاتي با كمك فن‌آوري‌هاي اختصاصي انجام شده،‌ مترجم پديده را قادر ساخته تا هر نوع متن انگليسي در زمينه عمومي يا در زمينه‌هاي مختلف تخصصي را با رعايت دستور زبان فارسي ترجمه كند. مترجم پديده از آخرين پيشرفت‌هاي هوش مصنوعي،‌ زبان شناسي و معنائي (Semantical) بهره‌مند است و ترجمه فارسي مطلوبي در اختيار استفاده كننده قرار مي‌دهد. مترجم پديده پس از دريافت متن انگليسي آن را با سرعت 300 صفحه در دقيقه به فارسي ترجمه مي‌كند. متن انگليسي مي‌تواند از طريق اسكنر، مودم، اينترنت، ديسك و يا تايپ براي مترجم پديده فراهم گردد. متن ترجمه شده رامي‌توان از داخل مترجم پديده ويا هر ويراستار مناسب ديگر ويراستاري و چاپ كرد. مترجم پديده مجهز به ابزار كافي براي تسريع در امر ترجمه و انجام تحليل‌هاي لازم مي‌باشد.

توجه:
این برنامه فقط به منظور تست برای دانلود قرار داده شده است، چنانچه شما قصد استفاده از این برنامه را دارید برای حمایت از تولید کننده میبایستی آن را خریداری کنید!.


More than 900 Crystal icons

http://rapidshare.com/files/40107191/Softarchive_4downloader.veb.ir_Padideh_Tarnslator_8.0_cracked-.rar